Search:
icon

Vetrol - 20th Century Rock

Reviews (Metal)

Written by Guzdan on Thursday 11.8.2011 10:48, read: 1368×

Vetrol - 20th Century Rock CD 2011 (vlastním nákladem)

Nové album skupiny Vetrol bylo naplánováno na léto roku 2011 a plán byl dodržen. Slunečně neslunné počasí je i přesným (z mého hlediska) synonymem pro celé album. Slunné skladby na tomto albu jsou zastoupeny ve formě Metalu a rychlejšího Rocku pro pobavení s veselejšími texty. Ty neslunné mohu rozdělit na dvě části. Ta první část je naprosto skvělá melancholicky smutné a baladické skladby s příslušnými texty. A dodání syntetizátorů, klavíru oproti albu předchozímu naprostá lahůdka. Ta druhá neslunná je trochu prázdná. Takhle – rockeři by měli dělat Rock nebo metal Rock a nevěnovat se jinému stylu , pokud jej nemají vrytý pod kůži. Prostě Punk bych v tomto případě netvořil.

Album obsahuje 9 skladeb v trvání 40:30 minut, velmi dobře nahrané. Booklet obsahuje i texty, což schvaluji. A ještě jednou se do chlapců obuji. 20th Century Rock pokud porovnám s albem předešlým, tak je o dvě třídy výš. Jak v propracovanosti, tak v nápadech a mnohem bohatší o vyhrávky, tempo i dynamiku. Jasné tedy je, že se zde odráží vyzrálost jak muzikantská, tak věková. Nebudu vyzdvihovat skladby rozlišně, ty si vyslechněte z jejich profilu ať si uděláte vlastní obraz o skupině. Poznatky si srovnejte každý zvlášť.

Nehodnotím bodově v našem zinu. Pokud by to tak bylo , dostala by skupina Vetrol relativně vysoké ohodnocení, né však plné. Jsem příznivec Punkové hudby, Vetrolu to nedoporučuji. Což, jedná se jen o jednu skladbu z alba a tu překousnete.

Pro příznivce česky zpívaného Rock – Metalu by měly být Vetrol tím pravým k návštěvě jejich vystoupení a pořízení alba.

20th Century Rock

Pomsta davů